Inget speciellt

Här finns inget Roligt att rappotera idag....

Jag försöker komma igång och göra iordning mig och plocka in lite tvätt.... Denna eviga tvätt plockning! Usch så tråkigt!

Jo en sak har jag bestämmt mig för.. Jag ska sök validering av omvårnadsprogrammet. Har vart sugen på att läsa ett bra tag nu så nu har jag fått intyg av chefen om mitt arbete! Blev glatt överraskad av det hon skrev... Mycket Positivt. Kul!

Bara en sak var fel.. det stog att jag ville vidare...
Vilket jag inte visste om själv ens?? Ville bara läsa och sen stanna kvar eller söka annat? så långt har jag inte ens tänkt eller bestämt mig. Jag känner bara lust för att läsa och jag är intresserad av att få undersköterskautbildningen och kommunen ville inte skicka på validering mig för att dom anser att barn och fritid är en bra utbildning om man jobbar inom handikappsomsorgen. Ja ja Kanske det men lite ny insperation kanske... lite andra ämnen oxå!

Nu ska jag söka på eget bevåg och hoppas på att jag inte behöver läsa så länge... Hoppas att jag får bra poäng när dom mäter mina kunskaper. Man blir ju inte direkt rik på att plugga....

Hade tänkt att spara mina skattepengar som en backupp men så har vårat kylskåp börjat att läcka och golvet under blivit förstört så det var dom pengarna det!!

ÅÅ det skulkle verkligen vara roligt att läsa känner jag om jag nu kommer in...
fast jag ska nog inte läsa förrän nästa år.. bara göra valideringen nu sen har man två år på sig att läsa det dom tycker att man ska läsa upp.
Har lite att göra på jobbet först, som måste avslutas innan jag börjar på något nytt!



Kommentarer
Postat av: Tarja

hahaha,,, så går det när man har gratiskylskåp... hihihi

2009-05-27 @ 14:53:40
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att börja plugga igen.. är lite sugen själv.. men vet inte vad just nu.. kramisar

2009-05-27 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback