helgen

Usch vad vi har jobbat hemma denna helgen.. Känner redan nu att jag kommer att ha träningsvärk imorgon

igår klippte jag en buske som klättrar längsmed väggen på altan den växer som ogräs och så tvättade jag tvätt och dammsög medans min äre make spelade golf... men han fixade maten sen så nu är han förlåten!
Isabella hade bjudit in Farmor på sing star men det var mest barnen som sjöng


här sjunger dom Lena Ph´s det gör ont!

Bella tänker mest på att få mycket poäng och Olivia tänker mest på showen, dansen och försöker härma dom på teven...

idag har Martin haft en massa energi.. eller kände han sig tvingad?
Vi har fixat i trädgården och tagit ner ett träd på baksidan... Som hade en massa löv och dom blåste alltid över till grannen så nu är han överlycklig när det är borta. Vi ville inte ha kvar det för trädet började bli så stort och grenarna nådde taket.

så här såg det ut efteråt

tänkte inte på att ta kort innan vi tog ner trädet men det var högre än huset så vi hade att göra hela eftermiddagen! Nu är det bara stubben kvar, Ska ta reda på hur man tar död på rötterna oxå.

Jag hann med att pyssla lite oxå och tyckte att det blev lite fint i alla fall

inspererad utav Ulle, och mer lär det väl bli nu när jag kommit igång. Hoppas jag!

Nu ropar gubben det ska bli film och pizza. Det är vi värda tycker jag. Vi ska vara så duktiga och dela en pizza faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hinner inte sjunga ABBA ikväll.. vill inte störa barnen.. men jag ska slå ditt rekord på 9500.. hi hi hi.. undrar hur länge det dröjer?

2009-05-24 @ 21:46:46
Postat av: Tarja

Åh, pizza åt jag igår,,, fy vag gott det var...

2009-05-24 @ 22:32:22
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback