Härligt!

Vilket härligt väder vi fått!! Hoppas att det stannar! För nu är det väl sommar?

Igår var vi hos mina svärföräldrar och åt och hejade på elfsborg som inte var så bra men fick ändå oavgjort, det var väl tur!

Kocken igår


Isabella övar in sovsäcken, hon ska på hajk nästa vecka. Sov i sovsäcken även på natten!


Det var även lite dirtbike körning


Olivia ville gärna köra själv....


Idag har vi varit inne istan och lyssnat på Isabella som sjöng på stora torget på den stora scenen!!

fnittrigt innan starten


Dom var jätte duktiga!


Lillasyster hade bra koll från pappas axlar


Vi hann även med lite shopping... såklart!


Sen åkte vi till mormor och firade lite morsdag

Lite syskonmys hos mormor


Sen skulle mormor och lillebror ha upp sin pool.... och då skulle ju två tjejer bada
 

Det har varit en helt underbar dag! Och nu hoppas jag på en underbar kväll med mina favorit tjejer!
Får väl se när martin trillar in i natt.... efter speedway vm i göteborg

För imorgon är det ju morsdag och då har väl mammorna rätt till sovmorgon och frukost på sängen.... eller??


Kommentarer
Postat av: Tarja

Jaaa,,, det är väl så med sovmorgonen, men jag hade gärna gått upp om jag hade vetat att någon skulle fira mig. Jag får väl åka och ge mamma en kvist imorgon istället...

2009-05-30 @ 22:48:03
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback