gammal och glömsk

Igår efter jobbet mötte jag upp Martin på city för att handla in för helgen. Jag kom före honom så jag satt kvar i bilen och väntade och till slut kom han! så in och handla fort och utan barn för dom hade gått till farmor. När vi sen kom till bilen och skulle lasta in varorna  så kom jag på..

Låste jag bilen??? Tog jag ut nycklen???

Jag glömde allt det! Bilen stog olåst med nycklarna hängandes i!!! Hur kan jag glömma detta??
Var det för att jag såg att min snygga man kom?? Så att jag fick hjärnsläpp?
Eller börjar jag bli glömsk vid 30?

Efter handligen åt vi tacos och sen åkte jag till lillasyster för jag skulle köra henne till en fest. Jag åkte lite innan så att hon hann bju på lite kaffe och så att vi hann tjata lite skit för det blir allt för sällan vi gör det. Jag skulle kört hem henne inatt men jag slapp det för hon fick skjuts på annat vis och då kunde jag sova min skönhetssömn i fred!

Idag är det lördag och jag hade tänkt att hinna med såå mycket men klockan bara drar iväg.. Jag har i alla fall hunnit med en morgonpromenad och sen mysfrukost. Bella åt jättebra frukost och det brukar hon inte göra men så hade vi värmt frysta frallor.. det var så gott. Men det hinner man ju inte göra varje morgon för att hon ska äta..
Tom Martin tog en morgonpromenad efter mig.. Jag är lite i chock tillstånd för det är inte så vanligt att han gör det frivilligt!! han kanske är i ett lyckrus eftersom han äntligen har fått sina nya fälgar och däck till bilen?? Så är han på jakt efter en minimotor till barnen... hmm lite för sin egen skull oxå tror jag. Fast flickorna älskar att åka med på olika motordrivna fordon.. kan se framför mig i framtiden när mina söta små flickor står som bikersbrudar med massa tatueringar och skinnkläder....
 
Just nu är dom små och söta och här ska vi äta lite mysfrukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback