fredags historier

Vad heter det rynkiga skinnet längst ut på mannens penis som far upp och ned när man har sex?
Svar: Kvinna!!!
 
 
 
 Elefanten frågade kamelen.
- Vad fan har du tuttarna på ryggen för?
Kamelen: Jävligt dum fråga från en som har pitten i ansiktet! 
 


Frun ställer sej naken fram för den stora sovrumsspegeln.
 
- Älskling, säjer hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här.
Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer, jag har feta ben och armarna är
sladdriga.
 Hon vänder sej till sin man och säjer:
- Säg nåt positivt så jag mår bättre.
Han tänker allvarligt en stund och så säger han:
- Det är i alla fall inget fel på din syn! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillade den med elefanten och kamelen. :-D

2009-05-29 @ 13:45:58
URL: http://alltjeevlas.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Du chockar mig.. eller har du tagit över min roll??

2009-05-29 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback