fredag

Äntligen fredag och jag är nu ledig hela helgen!! Har idag jobbat några timmar och sen tittade jag till pappas grav . Åkte sedan till city för att handla med martin och Olivia.. Mycket blev det! Mycket folk var det!! hatar när det är mycket folk och man ska knö.. och alla sura kärringar!!

I helgen ska det bli sol!!! Helt Underbart! Tycker jag! Älskar sommar och sol!

 I kväll ska vi  gå till mina svärföräldrar och bli bjudna på grillat och sen titta på Elfsborg som spelar idag. Håller tummarna för vinst!

Imorgon ska vi till stan för Isabella ska sjunga på torget klockan tio imorgon med kulturskolan. Eftr det ska vi göra lite ärenden.. Förhoppningsvis får jag ny mobil för min blinkar i grönt ibland, den lever nog inte länge till. Sen ska det shoppas leggings till tjejerna det går åt som smör i solsken här... förstår inte att dom kan slita sönder dom så? fast dom har ju väldigt ofta leggings på sig, det är ett favorit plagg

Efterstan tänkte jag åka till min kära mor och fira henne för det är ju morsdag på söndag.... Martin ska iväg på speedway imorgon så det är bara jag och töserna hemma. Så istället för att sitta här så ska vi va hos mamma.

Söndag blir förhoppningsvis en hemmadag och då ska jag sola, sola och sola!!

Nu måste jag komma igång med mina promenader igen.. va duktig en hel vecka och gick varje dag. men så kom något emellan och nu har jag inte kommit ut på några dagar men det ska det bli ändring på!

Trevlig Helg


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Visst är det jobbigt när man kommit igång med promenader eller nåt.. och så kommer något i vägen och då kommer man inte riktigt igång igen.. vet precis hur du känner dig.. kramisar

2009-05-29 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback