Ett barn kort

Japp nu var vi ett barn kort... Isabella har det gott med mormor och Helena idag! Dom ska åka till min andra stora syster över dagen! Där finns det både lamm och kattungar... Isabella kommer att vara i himmelriket.

Igår åkte isabella iväg vid halv sex. Först åt vi lite kvällsmat ihop ochbarnen lekte lite. Olivia blev ensam kvar hemma men hon hade inte så ont av det för hennes kompis Hugo var hos sin mormor och morfar som bor granne med oss och han kommer över och lekte en stund.
Sen hade Olivia oss för sig själv det tyckte hon nog var skönt. Hon och Martin hoppade studsmatta och Olivia bara skrattade hela tiden.



Lite senare tog vi en liten promenad och våran lilla huligan cyklade och "pruttade" gruset, sladdade alltså. Efter prommenade blev det popcorn och så tittade vi på madagaskar 2 som var väldigt rolig!
Olivia ville sova i vårat rum på madrass och det fick hon så klart...
Men sen på natten fick hon ett bryt och vaknade och skrek flera gånger och till slut skrek hon som en blå.. tårarna bara rann och hon kunde inte sluta och hon vill inte säga varför hon var ledsen. Men jag har mina aningar, hon har vart på förskolan 2långa dagar och det var länge sen hon var där och så ska hon sova borta i natt. Som sagt hon gillar inte att vara borta från mamma och pappa för mycket och blir det för mycket för henne så får hon såna här bryt! Så då är det bara sitta och krama henne och låta henne skrika färdigt. Lilla gumman, idag ska vi umgås och mysa. Hon är lite grinig idag med så hon tycker nog att det är lite jobbigt att vara bort. Fast sen när hon är där går allt jätte bra! Hon sover inte borta ofta men ibland tycker inte jag att det ska va så farligt. Hon vill ju oxå fast hon även vill va med oss. Och det ger mig dåligt samvete eftersom jag lämnar bort henne....  Men jag troratt barn mår bra av att vara utan sina föräldrar ibland.

Ikväll ska vi på party, om jag nu kan med mitt samvete... Och så har jag gått och blivit förskyld! Näsan rinner och det skaver i halsen.... Men det kanske ölen kan bota???
Ja vi hoppas att vi får skoj och att barenen får skoj hos mor och far föräldrar!!

xoxo
katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback