Det blev som jag trodde

Nu går vi här hemma Olivia är pigg och glad och kör med sin rosa kickbike nästan hela tiden.
Isabella sov inte jättebra inatt, hon hostade en del men vi fick ganska bra sön ändå. Jag var uppe en gång inatt och stoppade om Olivia och gav Isabella hostmedicin. Martin skulle ta det ena barnet sa han men så bara vände han sig om och somna om!
Jag orkade inte bli arg ens, jag var ju redan uppe så jag kunde ju lika gärna ge hostmedicin oxå. Vi hade ju inte sovit så bra natten innan heller, martin hade åkt hem för att sova men hade inte kunnat somna.
Jag är säker på att han pratade i sömmnen när han sa att han skulle ge hostmedicin....

Så det blev som jag misstänkte Isabella går runt och hostar på allt och alla hon är väldigt slö!
 Hon skulle gått på kalas idag och när jag sa att hon skulle bli hemma sa hon bara okej, jag tror inte jag orkar ändå. Vi kan väl åka och ge henne presenten en annan dag? Då är det verkligen något som inte stämmer med denna lilla över sociala tjej som älskar att umgås.
Även när en kompis ringde och ville leka sa hon nej och att hon var sjuk, utan att tjata! (hon hade inte fått det av mig ändå)
När Bella nu blev sjuk gick luften ur mig. Jag hade planerat att åka på loppis medan hon var på kalas.... Nu har jag inte ens duschat och klockan är halv tolv! Vill inte åka iväg till gingri när jag inte är där åt! Är alldeles för slö idag. Blir nog att greja hemma istället och ta hand om mina sjuka barn eller ett som är sjukt och ett som måste ta det lite lugnare än vad hon gör just nu!

Ska åka och hämta kläderna som kommit från me and i  i fredags. jaa då blev det lite roligare!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det jag läser?? Men jag sprang på Isa o mormor i går o fick en histrria berättad för mig...Jag ringde idag men ni var inte hemma.



Kram sanna

2009-05-10 @ 19:30:56
Postat av: Anna Skobba

Vad skönt att Olivia har det bra nu. Tråkigt att Bella har blivit hostig. Vilma hostar här med. Får hoppas att det inte blir nått mer. Har endel planer i veckan som jag ska fixa. Jag & Emil. På söndag firas det ju 17 maj här. Så då ska det bli lite fint ute i trädgården med blommor. Krama barnen och må så gott! Kram =)

2009-05-10 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback