Dålig morgon!!

i morse blev jag riktigt förbannad i trafiken... Jag har ganska bra tålamod annars men i morse förstörde en bilist hela min morgon!

Allt började bra barnen kom upp i tid och vi kom iväg utan stress.

På vägen till jobbet kör jag på en motorväg och idag var den väldigt trafikerad till sluta hammnar jag i omkörningsfilen. Ser då en audi som kommer med en väldig fart bakom mig och jag kommer ingenstans har bilar framför och på sidan. Audin ligger och nosar mig i röven. Volvon framför mig hittar en lucka och kör åt sidan men jag hittar ingen lucka...
Så jag kör på fortare och audin ligger så nära den bara kan!
Jag börjar bli lite smått irriterad letar lucka för att komma in men hitar ingen och nu kör vi fort oxå så jag vågar inte chansa.
Tänker inte offra mig för att han ska förbi! Jag flyttar klart på mig så fort jag kan men imorse var det väldig trafik. Äntligen så kan jag byta fil och nu var det fritt framför.
Då kommer Audin jätte nära min bil så jag tror att han ska köra in i mig, och så kör han in i samma fil och gasar som en dåre!!

IDIOT!!!!

Va faan äger han vägen eller? Ska vi andra offra liv för att han ska fram??? ÅÅ blir lika irriterad nu som imorse....

Det är klart man ska flytta på sig så folk kommer förbi men om det inte går då? Jag låg ju inte och körde för sakta precis utan nästan tvärtom!!
han var väl så ego så han bara såg sig själv och inte att det var fullt i den andra filen... hade en sån stor lust att bromsa så att han åkte in i baken på min bil eller åt sidan när han åkte nära min bil.

Tänk vilka egoister det finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp.. såna dårar finns det överallt.. värst är när lastbilar lägger sig så nära rumpen.. USCH.. tänk om man måste tvärnita.. DUBBELUSCH..

2009-05-25 @ 21:22:22
Postat av: han som ofta gnäller på din bilkörning

haha lär dig köra bil istället kärring...hehe

2009-05-26 @ 19:28:17
Postat av: Tarja

hahahaha.. håller med Martin hahaha

2009-05-28 @ 08:39:49
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback