Bebisar och me and i party

Igår kom vi äntligen i väg till Martins gamla crosskompis Daniel och hans snälla fru Jennie, japp samma daniel som sjöng för taxi chaffören i fredags.
Dom fick nämligen sitt andra barn i slutet av november... Jag börjar verkligen bli gammal, kommer ju inte ihåg när tjejen föddes fast vi pratade om det igår!!!
Ja ja i alla fall så har vi inte kommit iväg dit förrän igår och hon var så söt lilla Alice och deras stora tjej Alva hade blivit så stor! Ja fattar vad dom växer eller va tror man, att dom inte växer om man inte ser dom?
Ja roligt var det att se dom och sitta och tjata skit, vi får ihop det alldeles för sällan.

Innan Vi åkte till Jennie och Daniel åkte vi förbi mamma för att säga hej då till stora syster och hennes små pojkar som skulle åka tillbaka till örebro idag för att få iordning i sin nya lägenhet, kör försiktigt hem nu syrran!

Ikväll ska jag ha ett me and i party, jag är inte så mycket för homeparty men me and i`s kläder är så söta och jag har verkligen fallit för dom! Så nu sitter jag här och ska ha ett eget party...!!! Så klart så har jag blivit mega förkyld och är jätte trött men det ska säkert gå bra. Vi blev ett par stycken till slut, kul! Jag ska bara ta alvedon och nässpry innan.

Dags att fixa det sista piffet innan gästerna kommer

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback