Vart tar all ledig tid vägen??

jaha då var det torsdag... snart är mina två lediga dagar slut :-( och jag ska jobba helg. Fast det går säkert fort när man väl är där och jobbar. Vi ska äta våfflor på lördagen, gott!

Igår var Isabella och prova barnkören i stan och tyckte att det var roligt, hon tom kände fyra andra tjejer där. Sen kunde hon inte bestämma sig vilken kör hon ville gå i... den här kören sjöng ju roligare sånger men i yrkkören får man klistermärken..  ja varför går man i kör egentligen?

Idag ska jag ta mig i kragen och stor städa hade jag tänkt mig och även gå igenom min och bellas gaderober, jag har en massa kläder som jag inte andvänder och Bella har en massa kläder som är för små i sin men jag måste prova kläder på henne och det tycker inte hon är så roligt.

Ja då är det väl bara att sätta fart då, olivia är på väg ut med sin docka så då kan jag börja.
Tänk vad det är konstigt att all ledigtid går så fort!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Jag tror jag är hemma ska ara till tandläkaren nu och sen ska jag nog vara hemma hela dagen...

2009-03-26 @ 13:14:47
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback