Vann rätt låt?

Jaha då var det avgjort! melodifestivalen alltså, vann rätt låt????  Jag hejade mest på alcazar eller sarah dawn finer men den låten som vann är ju speciell. Den kanske går hem i moskva, det är ju ingen låt man glömmer precis! De andra discolåtar vi skickat dom senare åren har det ju inte gått så bra för precis.
Vi var ju två familjer här igår, alla röstade nog olika.. smaken är som baken, delad alltså!!
Det bästa var när Isabella röstade på sina kära EMD. Efter hon lagt på var hon röd i ansiktet och fnittrade. Jag undra vad det var, hade hon ringt fel??
-Dom sa puss och kram mamma!! Sa en helt överlycklig sjuåring!
Det blev en riktigt trevlig kväll med failjen Ryhd som vanligt! Med god mat och mycket lek för barnen.

          
Isabellas fina dukning        barnen tar en paus           Bänkade för melodifestival

Idag är vi lite sega, tråkigt att det redan är söndag! Jag och Olivia har varit ute och gått med farmor en sväng, det var härligt att få lite frisk luft! Nu är det bara vi hemma Isabella är hos en kompis och Martin är och gör våran nya bil fin! Vet inte vad jag ska hitta på, det finns ju alltid något att plocka med....
Ja imorgon ska jag jobba, tidigt. Sen ska jag följa med mamma och hämta hennes nya bil, det ska bli spännande.

xoxo
Katri
                               

Kommentarer
Postat av: Tarja

Jag tror att rätt låt vann. Skönt med något annorlunda.

2009-03-15 @ 13:59:26
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback