usch vilken natt!!

Natten till idag var förfärlig! Jag och martin gick och la oss samtidigt, vilket är ganska ovanligt, ja faktiskt! Det tog typ 3 sekunder så började han snarka som ett godståg.... Han hade somnat på rygg och då snarkar han alltid varför somnar han på rygg då?? tänk på mig!! Vågade inte väcka honom heller han hade inte haft det bästa humöret under dagen fast jag ville gärna ge honom ett tjyvnyp..... men jag var snäll och lät bli, tänkte att jag somnar säkert snart ändå! sure!
Låg och vred och vände mig hur länge som helst, somnade lite och vaknade med ett ryck, kunde helt enklet inte somna riktigt.
Och godståget gick för fullt jämte mig!!!
SEn kom Olivia över till våran säng och tog mer än halva min halva, jag låg på en pytte liten plats och försökte somna det tog en stund men till slut somnade jag, gott! Men ha där fick jag Då vaknade Olivia och hade drömt något hemskt och var klar vaken! Martin flumade jämte och mumlande något??
Då låg jag och Olivia vakna, hon låg nästan på mig! Var ju tvungen att få henne att somna eftersom vi skulle upp tidigt när vi var på väg att somna vaknade Bella och gick på toa och drack vatten, jaha då var vi vakna igen!!
martin snarkade på!
Till slut somnade vi båda två tills klockan ringde, dags att gå upp! Känns som jag sovit i en halvtimme max, hoppas och tror att det var mer.
När jag gickupp vaknade martin, god morgon sa jag du har sovit gott förstår jag
Jag? svarar han, nä jag har knappt sovit alls.....
Nä visst!! Martin kan typ sova jämt men aldrig vara utvilad ändå, hur det går till vet jag inte!

Nu ska vi ut på en liten promenad hela familjen, ska titta om vi hittar en stenbumling som ska täcka våran luftvärmepump som sitter på hus vägen. Snälla stefan ska sen köra hit den

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vist är det underbart med killar som snarkar. Men säger man det till dom så får man bara till svar - det gör du oxå! hemma hos skulle det kunna släppas en bom utan att Robban skulle vakna ännu mindre om barnen vaknar så det är bara att fixa det själv. sova får vi göra när vi blir gammla.. kram

2009-03-12 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback