Trött

Undrar ifall jag börjar bli sjuk eller om jag bara är trött

Har haft en mysig dag som började med fika hos min lilla syster som bjöd på hemmabakad god choklad/banan kaka (mums)

Sen åkte jag och Olivia hem lagom tills bella kom hem från skolan. Vi lagade mat, när vi skulle äta hade jag ingen matlust fast jag inte ätit någon vidare mat... Sen skulle jag plocka in tvätt, helt plötsligt blev jag trött och yr mådde även lite illa.
Jag går och lägger mig en liten stund tänkte jag. Ja ja hur länge fick man va i fred då?? Typ en minut, kanske! Martin kom och sen kom barnen hela familjen i sängen! Jag ville ju bara vila lite...
Sen förstår jag ju barnen, jag har ju jobbat hela helgen och knappt sett dom... jag har nog varit saknad av både man och barn vilket gör mig glad, fast jag mådde dåligt. men just då ville jag bara vara ifred!!
Nu är jag jätte trött har varit med olivia på gympa, suttit och tittat, dom är så söta barnen! Nu vill jag bara va men det finns två som bara ropar på MAMMA och vad gör man? Allt för barnen men så skönt det ska bli när dom somnar idag.

Fick reda på Att Olivia har pojkvän, ja vid fyra års ålder! Jag vet att hon gillar honom jättemycket och hon säger att hon är kär i honom. Pratade med han mamma idag och han säger visst samma sak hemma och att han och Olivia pussas på förskolan! Kärleken är ung!

nä nu ska jag ta mina sista krafter och få barnen i säng, sen hoppas jag att jag bara få va!
Kära lillasyster! Tack för en trevlig fm och hoppas att jag inte smittat er med något! tycker nog att det räcker med sjukdomar hos er!

over and out
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Har du smittat oss så kommer jag hoppa på dig! Men det kanske inte är smittsamt... trött och illamående kan vara något annat hahaha

2009-03-02 @ 19:41:13
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Anna Skobba

Hmmmm????? Ja vad kan detta vara :D

Nu blir man ju nyfiken!!!

2009-03-03 @ 10:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback