tillbaks till jobbet

Jaha nu var min ledighet redan slut :-(   Att två dagar kan gå så fort, fattar inte det!!

Grattis till storasyster i australien som fyller år idag! Ja må hon leva.... hipp hipp hurra!!!
Rinde henne för att gratulera henne men hennes lilla pojk var dålig så dom hade åkt till doktorn... Hoppas han kryar på sig snart! stackren hade nog åkt på magsjuka, lilla gubben. (Syrran ringde sen)

Nu har jag haft lite ångest över jacka som jag hittat på nätet, det är en skinnjacka som jag velat ha länge och nu på morgonen beställde jag den. (jag kunde inte låta bli, sorry martin)
Hoppas att den passar och är bra nu. Har blivit besviken innan, tyvärr men skam den som ger sig!!
Här är en bild på jackan håll nu tummarna för att de passar.





Kommentarer
Postat av: jessica

grymt snygg- bra gjort!!! man köper ju alltid till barnen i första hand, men ibland måste man ju själv få vara snygg hahah

2009-03-04 @ 13:41:38
URL: http://bollesjessie.blogg.se/
Postat av: Anna Skobba

Snygg jacka alltså!

2009-03-04 @ 14:11:43
Postat av: martin

med den skinnpajen så är det bara en kruka som fattats ju så kan du åka med på hojen en sväng ju.hehehe

2009-03-04 @ 14:45:05
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback