städat

Ja igår städade jag som en tok! jag höll på hela dagen men hann inte allt jag ville hinna med. men det finns ju fler dagar!!
Jag städade hela över våningen, dammsög, torka golv och damma, bytte mina och martins sängkläder la även ut kuddar, täcken , bäddmadrasser och filtar på vädring. Nere har jag dammsugit och dammat jag var så slut på kvällen. Vi började även rensa Isabellas graderob det var som jag trodde där finns ganska mycket som är för litet.
Efter städningen gjorde jag och Olivia en hallon/blåbärspaj, mumsigt!
Jag hade vårkänslor i hela kroppen och så vaknar man idag och det är 5cm snö?? va är detta tom barnen blev besvikna, för nu vill vi ha vår!!!

Här är lite kort från igår

Olivia och dockan ute på promenad


Det är inte bara människor som njuter av vår solen

här åkte det mesta ut på vädring

 min lilla städhjälp



belöningen efter allt slit

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Helena

Duktig du har varit. Skulle behöva ha någon som kom och städade hos mig för jag vet inte hur jag ska hinna. Men som tur är så har jag inte så mycket att skura.. Har heltäckningsmatta nästan i hela lägenheten här. Men pajen såg riktigt god ut. Ser fram emot att smaka den.

Kram kram Helena

2009-03-30 @ 06:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback