Snart läggdags

Jaha då var denna dagen slut! Och inte har jag hunnit plugga till data provet imorgon heller!!!!
Jag gick upp någorlunda i tid idag, jag hann iallafall duscha innan vi åkte i morse. Barnen åt frukost och blev färdiga i tid, så jag och Olivia lämna Bella i skolan med bilen! En tjej var glad för hon slapp gå!!

Sen åkte jag och Olivia handla, det  var knappt någon alls på city,gött!
Det blev väldigt mycket frukt idag, Olivia fick skjuta piserna (scanna) sen tyckte hon att vi skulle köpa morötter? eftersom vi kanske kan få besök av kaniner??? (hon önskar sig en egen kanin, jag tror det var därför)
Sen åt jag frukost, fralla med brie och salami mums! Olivia fikade en liten kaka. Sen skulle vi handla färdigt och då märkte jag att dom ändrar om. ahhh vad jag hatar det! När man väl börjar hitta grejer då ska dom ändra om? Varför?
så vi missade en del grejer så klart, vem hittar i den röran???
Som tur är åker jag förbi maxi när jag åker hem från jobbet, så det blev ett pit stop där ikvällefter jobbet.

Efter jag och Olivia handlat åkte vi en snabbis till knallerian. letar efter limegröna leggings till henne men det finns ju ingenstans. men vi fynda lite annat istället en klänning, ett par mysisar och ett par oranga leggings till olivia. Får se om hon tar på sig byxorna, jag vill inte ha byxor sa hon! Men tanken är att hon ska ha byxorna till en tunika så det går säkert.
Bella fick två tröjor och två byxor. Vet inte vad hon tyckte eftersom jag jobbat, får se imorgon. Det var ett par rutiga byxor som jag vet att hon önskat sig.

Nu är det dags att lägga sig om jag nu kan somna... är nervös för imorgon (dataprovet)
god natt

Kommentarer
Postat av: Claes

Tjena! Vad duktigt du bloggar, jag hinner knappt blogga nånting längre känns det som. Så mycket man ska hinna med. Kul att hitta dig igen.

Kram Claes

2009-03-25 @ 16:22:11
URL: http://hardrockspappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback