slut på myskvällen

Nu har mina små troll lagt sig, efter lets dance. Myskvällen blev inte helt som vi tänkte..
Vi var trötta och griniga alla tre.
När jag kom upp till tv-rummet spillde Isabella saft över hela bordet och jag blv irriterad eftersom jag har sagt runt tusen gånger tror jag att vi inte ska ha saft där för mina kära barn har en förmåga att spilla på kvällen när de är trötta.
Jag var trött men det var bara att börja torka, det var väl igenting egentligen men men...

Efter vi torkat färdigt såg jag att dom hade tagit fram "fina" glasen som dom får ha och dukat med ostbågar och jordnöttsringar även skrivit namnskyltar var vi ska sitta i soffan... Min hade även ett hjärta och en stjärna på.
Då kom ju mitt dåliga samvete eftersom jag blivit irriterad över lite spilld saft. Dom hade ju gjort så fint! Så jag berömde dom och sa att jag tyckte att det var såååå fint. Sen började dom bli trötta, tjatade hela tiden, kunde inte sitta still.. man kan ju somna. Så jag vet nog knappt vad som hände på lets dance det var ful rulle här.
Olivia hällde även ut alla jordnöttsringar på golvet, jag fick bita mig i tungan för att inte bli irriterad. Kände att jag bara blev tröttare och tröttare. Barnen började tjata vem som skulle sitta jämte mig så det slutade med att jag fick sitta i mitten med var sitt barn hängande på var sin sida och det är ju så mysigt      om man inte är helt slut själv!!

Nu har båda somnat, Olivia var så trött att hon kunde inte prata utan var ledsen och skrek, men hon ville inte lägga sig för hon var inte alls trött, nä nä visst. Dom somnade på fem sekunder båda två. Jag tror säkert att dom uppskatta våran tjejkväll även om den inte blev så lugn som iallafall jag hade tänkt
Nu ska jag krypa ner snart och få min skönhetssömn

God natt

Kommentarer
Postat av: andreas

vart håller martin hus då? spelar dart och tjyvrökar?hehehe..mkt bra blogg oxo,tummen upp katri!!

2009-03-06 @ 22:19:50
Postat av: Katri

Hej du

Nä han är och spelar poker...

kul att du gillar bloggen

2009-03-07 @ 14:49:29
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback