packning och våfflor

Imorgon ska vi åka till Norge!! Jätte kul! Så idag skulle jag fixa och packa hade jag tänkt mig! men så kommer det där med tidsoptimist in igen...  för det första har jag nog inte fattat att jag slutar fyra och är hemma halv fem och att dagen då är snart slut1 hade tänkt hinna med så mycket idag när jag kom hem. men nej nej! Vi kom på att bjuda hit farmor och farfar på smygpremiär av våfflor. Så jag packade snabbt Olivias kläder, bella packade sin väska själv (får nog se igenom den sen) Sen började jag grädda våfflor och då kom dom. så vi fikade och hade trevligt och mmmmmmm va gott med våfflor!
Barnen fick överskotts energi och skulle spela spel och hålla på. Tiden gick snabbt så var det lägg dags för barnen och det var inte lätt dom var som små vildingar och sprang runt men nu sover dom!
Så nu har jag lagt de kläder jag ska ha med mig på en hög gör nog färdigt det sista imorgon....
Jag har hängt upp en tvätt som jag satte i gång när jag trodde att jag hade all tid i världen... Hade hoppats på att hinna plocka undan och kanske städa nu innan vi åker, tycker att det är så tråkigt att komma hem till ett stökigt hem. Får se vad vi hinner imorgon jag slutar ju tolv och vi ska åka ett så då har jag ju säkert tid... Jag kommer springa runt som en velepanna  imorgon och glömma saker.....

Sen har jag en sak som hänger som en mara över mig, jag ska göra ett skriftligt dataprov nästa vecka! Det är för jobbet för att vi ska få använda datan. Man får gå utbildning och göra prov eller bara göra prov. Min jobbarkompis tyckte att detta var lätt så jag tänkte att jag bara gör provet så slipper jag sitta på lektioner. Så säger chefen att om man bara gör provet så blir det svårare och det får jag reda på efter jag anmält mig... Så nu sitter jag som en tok och läser på, visst kan jag när jag sitter framför datan men på papper? Och så vet jag inte riktigt vad som kommer på provet heller, men antigen så går det eller så går det inte. Den som lever får se! Ida har varit snäll och hjälpt mig, Tack! Håll nu tummarna på onsdag!

 
våffel dax

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: sandra

hej!

det är smycken för både barn och vuxna!

är inte riktigt klar med sidan men det kommer upp en kategori som heter barnsmycken.

2009-03-20 @ 08:43:39
URL: http://sandrassmycken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback