Nu var det gjort

Japp nu har jag gjort data provet, det gick så där! Det var lite mer än vad jag trodde. Hörde att allt skulle vara på papper men det var det inte vi hade praktiska delar oxå....
Första delen gick jätte bra det var det med bara frågor och jag har ju pluggat! sen skulle vi skapa ett dokument i words, gick oxå bra.
Ta in en bild på vänster sida och text åt höger, gick jätte bra sen sparade jag oxå. Sen skulle jag ha in text under bilden och det gick inte!!!!!!!  förstod inte varför? Jag kollade så att texten var rätt inställd och det tyckte jag, hmm
men det gick inte, så jag skrev färdigt där texten hamnade. men tiden hade gått så jag hann inte med det sista momenten. blää jag var så irriterad!
När jag gick ut så trilla femöringen ner.... texten stod på höger!!!! HALLÅÅÅ vadå hjärnsläpp??? Klart det inte går att skriva från vänster om texten är inställd på höger...... Ja så kan det gå!!
Killen som hade dataprovet sa att jag skulle få godkänt på word men får komma och göra kalkylprograms provet (det som jag inte hann med pga hjärnsläpp) Så det är väl bara att bita ihop!!

Efter provet sprang jag snabbt till midos för att se om dom hade limegröna leggings till Olivia där. och japp äntligen har jag hittat dom!
Nu när jag bloggat ett tag har jag insett att jag shoppar ganska mycket.... kan inte hjälpa det, det är kul när man hittar något man har letat efter eller gör något roligt fynd. men ska kanske börja tänka på om jag verkligen behöver allt som jag handlar!!??

snart ska vi in till stan bella ska prova att vara med i en barnkör i stan. Hon är med i kyrkkören här men tycker inte att det är så roligt eftersom dom bara sjunger om jesus och gud säger hon. Och det kan jag förstå dom är ju bara 7år och då kan man väl även sjunga "vanliga" barnlåtar oxå? Så vi får se om hon tycker att detta är bättre., vi öjade här i närheten så vi skulle slippa köra till stan men jag förstår om hon tycker att det är tråkigt, det är klart barn vill sjunga barnsåger...
Sen vet jag ju att man sjunger psalmer i en kyrkkör men med barn? nä där är det nog bättre att blanda lite sånger.

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback