Mys på badhuset

Nu morgonen gick min lilla familj till badhuset, hade änkt gå tidigt fast vi var där elva. Dom öppnar klockan nio, då hade vi precis gått upp. Vi är nog riktiga slöfockar!!!
Så nu har vi badat och bastat och jag hann tom simma några längder det var härligt.
Nu ska vi fixa lite korv med bröd som har önskats av barnen.

Sen ikväll kommer familjen Ryhd på besök då ska vi äta gott och ha det mysigt. Ska förstårs kolla på melodifestivalen oxå. Tänkte att jag ska hinna med lite plock innan dom kommer oxå, som ni vet så är jag tidsoptimist! så jag kommer väl springa runt som en yr höna med allt som jag tänkt ordna innan dom kommer, ha ha!

Nu ska jag fixa lite korv, får se om det finns något bröd kvar, jag tror barnen har tassat och smygit där uppe. Dom har säkert tagit och ätit upp korvbrödet...

Ha en trevlig lördag
puss och kram Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Här finns fina bloggdesign till salu billigt www.xoxonicole.blogg.se

2009-03-14 @ 16:03:22
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Nicole

hehe :) Jaa...rosa är ju härligt!

2009-03-14 @ 16:45:18
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback