måndag

Då har måndagen snart gått, det har varit en bra dag. Jag har rensat i Olivias garderob och gett lire kläder till syster ysters philippa.
Dom var här på besök det var jätte trevligt, synd att det inte blev så mycket längre eftersom Olivia skulle på gympan. Mormor kom oxå och följde med för att titta på Olivia när hon gympade eller gympade och gympade Olivia sprang mest upp till oss på läktaren där vi satt och tittade på. Hon skulle väl kolla vad vi gjorde.
Isabella lekte en massa "roliga" ord lekar med mig och mormor.

Idag gjordde jag ett nytt recept grekiskt kyckling och den var jättegod även Olivia åt med god aptit så det var ett bra betyg.

Nu denna vecka är vi kattvakter åt martins föräldrars katt så vi ska gå dit några gånger per dag och se till att den har det bra, så det blir min och olivias uppgift efter vi lämnat bella i skolan före skolan hinner vi ju inte. Sen på kvällen blir det martin eller jag som får gå bort. Martins föräldrar har åkt till spanien....
Nä jag är inte alls avundsjuk!! Vad kan dom ha där som inte vi har.................. kanske lite sol och värme?? god mat??
ÅÅ det låter så härligt!

Nu skriker min mage efter mat så det är väl dags att å i sig något

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback