Lördag

Vaknade imorse av att Olivia låg jämte och sjöng mama mia here i go again... lite trött på dom låtarna men när jag öppnade ögonen fick jag världens smile, härligt!
Jag sov ganska bra första delen av natten, vaknade av att martin kom hem efter pokern. Det var nog inga stora vinster med med lite i kroppen var han på prat humör... jag ville bara sova.... tyst jag sover, okej okej!! Men somnade aldrig riktigt gott igen tyvärr.
Vi åt frukost och jag hade fortfarande dåligt samvete efter den spillda saften igår.. Glömde säga att dom hade tom flyttat bort fjärrkontrllerna från bordet efter som de ville ha dricka där. Jag sa förlåt ännu en gång till Bella och gav ännu mer beröm för hur fint dom hade gjort. Ja ja mamma det räcker nu fick jag till svar.

Nu på fm har jag och Olivia hälsat på hos mormor. Min lilla Mamma som jag måste säga att jag är stolt över eftersom hon nyss tagit körkort och hon är 50+! Jag är jätte stolt! det är aldrig försent.
Isabella följde inte med för en kompis ringde och det lockade mer för tillfället.


Olivia och mormor

om en timme kommer farmor och farfar och hämtar barnen de ska sova hos dom i natt eftersom jag och Martin ska på party! Det ska bli kul. Roligt att åka på något själva men jag vet hur det blir., barnen hinner väl knappt åka innan jag saknar dom. Särskilt när vi ska lägga oss, saknar att höra andetagen, små suckar och mummel. Det blir så tyst i huset.
Sen tror jag att både föräldrar och barn mår bra av att sakna varandra lite, å jag vet att dom kommer ha en super trevlig och mysig kväll.

Nu ska vi snart äta sen blir det lite vila innan partytså jag orkar vara uppe sent, oj det är nog ett tecken på att jag börjar bli gammal... vila innan... så att man orka parta!! he he

ha en trevlig lördagkväll

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Vad trevligt med party. Hoppas att ni får det roligt.

Denna klänningen testade jag innan jag betalade för den. Den kostade lite mer än den jag skickade med dig hem.

2009-03-07 @ 18:54:43
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Helena

Party!!! Det blir det när vi kommer och härjar neråt Borås trakterna... Vet inte hur mycket jag orkar men jag får nog vila innan... Fniss!!!! Hahahaa!!! Bra skrivet! Är nog gammal också!

Kram

2009-03-16 @ 02:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback