myskväll

Idag har jag jobbat dagtid, det var ett tag sen nu om man inte räknar med helgen. Trodde att jag skulle vara jättetrött imorse eftersom jag inte är någon morgonmänniska, men jag var jätte pigg fast klockan ringde halv sex! konstigt! Fast nu är jag så trött!!
Jag skullr även lämna båda barnen på dagis vilket är ett stort stressmoment... För det är så kostigt att dom alltid ska ha tofsar och flätor dessa morgonar när vi ska vara på förskolan halv sju. Det var tofsar på båda tjejerna idag oxå, såklart. Fast vi var nog pigga och snabba idag, vi var i tid på både fritids och förskola och jag var i tid till jobbet. BRA!!

När vi Lämnade Bella på fritids passade jag på att titta igenom hennes kläder såg då att hennes ända par termobyxor (galonbyxormed fleece) var på väg att gå sönder. AHHHH snart har hon inga vinter kläder och jah hittar inga att köpa. Byxorna var slitna i knäna så det nästan var var hål. Så jag undra vad hon gör. Fick svaret Jag brukar vara hund på rasterna och då måste man ju krypa. Aha det är klart, eller? Men jag har sådan tur att min jobbarkompis hade ett par termobyxor som inte passa hennes tös längre som jag fick, TACK! Räddaren i nöden!! Dessa termosar hade jag tänk ha hemma eftersom hon växt ur det mesta, men dom får nog åka med till fritids nu och dom andra åker med hem.
Här om dagen fick jag en fin skål bella hade gjort på fritids så jag kan ha blommor i, fast man får inte ha vatten i iskålen...
Hmmm undra hur det fungerar? Det har blivit en skål för hårspännen i köket... alla hamnar där?


Min fina skål
Tack gumman!

Nu har jag jobbat hela dagen och det har varit mycket idag så hjärnan är nära på kortslutning! ha ha det ryker nog ur öronen snart
Ikväll ska jag och mina favorittjejer ha myskväll själva, martin har vi kört in till stan för han ska spela poker med grabbarna. Hoppas att han vinner så kan vi åka till Ikea sen! Som Syrran, är lite avis vill oxå dit, ikea alltså
Så nu har vi ätit lite mys, hamburgare blev det


gott!

Nu är det bolibompa och sen blir det lets dance med ostbågar och massor av mys!

Ha en trevlig och mysig fredagkväll, det ska jag och tjejerna ha!

Puss och Kram
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback