Kattklippning

Nu äntligen fick vi tummen ur och åkte och klippte våran lilla katt, den stackaren var alldeles tovig...  Hon är inte direkt vän med kammen!
Det var så man skämdes när vi kom dit, hon som klippte nala hade fullt upp och även martin som höll nala dom var helt svettiga efteråt. Olivia ville åka hem när nala började fräsa och jama. Allt gick bra till en början det verkade som Nala förstod att hon äntligen skulle bli av med toverna men hon tröttnade till slut och blev bara argare och argare och när hon kom ner till frambena så ville inte Nala längre, vi fick vara två som höll, helt vansinnig var hon! Nala är väldigt känslig vid "armbågarna" på fram bena och det är inte roligt att klippa där. Men till slut blev vi färdiga Nala var så arg på henne som klippte henne att hon vägrade titta på henne..
Väl i bilen blev hon lugnare och satt i mitt knä och kika ut genom fönstret och hon skulle tom gosa med mig, så hon förstod nog till slut arr det var för hennes skull vi gjorde detta, men nu ser hon ut som en kattpudel.....


våran kattpudel som får
lite god mat efter frissan

japp då var det dgas för mig att åka till jobbet och jobba hela helgen, får se hur mycket det blir skrivet men något inlägg ska jag väl hinna med.

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Tarja

Jag ska försöka ha roligt. Men partyhumöret har lyst med sin frånvaro idag....

2009-03-27 @ 14:55:43
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hi hi så rolig eran katt blev,antingen är jag lättroad eller väldigt trött=)

Kram på er!

2009-03-28 @ 21:54:49
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback