Jobbat klart

Ja nu har jag jobbat klart denna helgen och är nu ledig i två helger fram över. Och nu är jag ledig i två dagar; härligt!
Fast morgondagen är nästan planerad. Lillasyster och Philippa kommer på besök.KUL!! fast jag vet inte vad jag ska bju dom på.... kommer väl på något imorgon. På fm tänkte jag gå igenom Olivias garderob och se vad som inte passar längre och sen skicka med syrran dom så slipper det ligga här och ta plats. Syrran kom på den briljanta iden att vi ska åka tåg till uddevalla på lördag då barnens kusin fyller år. Här hemma blev det glädjetjut när jag berättade det för tjejerna, en mysig resa hoppas jag att det blir. Brukar sova i uddevalla när det är kalas där men nu räkte inte tiden till för jag jobbar sent på fredag och på söndag ska vi få besök och jag känner att jag inte vill stressa så tåg var ju en toppen ide!!

Sen på kvällen har Olivia sin älskade gympa och hon har bett mormor komma för att se på när hon gympar, och mormor ställer upp förstårs, så det ser hon fram emot.

Så jag vet vad jag har att göra imorgon men jag tycker bara att det är kul med besök.
Tänkte även prova ett nytt recept i morgon, grekisk kyckling hoppas att den är god!

Nu ska jag slänga mig i soffan och slöa efter allt arbete i helgen sen ska jag nog sova blev väldigt slö nu.

xoxo
Katri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback