Jackan

Nu har min jacka kommit! Jippie! Den passar och känns jätte bra, jag blir så glad! Tyvärr blir det ingen bild för jag blir så dålig på kort... kort på jackan finns ju bloggen och tänk mig i den så ser ni hur fint det blir, he he!

Ja nu när jackan har kommit så vill ju jag ha vår! Men då snöar det ännu mer! Vill ju inte ha mera snö
Försöker se ljuset i tunneln, någon gång måste väl våren komma, eller?

Idag när jag kom hem hade min älskade man dammsugit uppe och nere i källaren, satt igång både disk och tvättmaskin! va underbart det var att komma hem då! Tack älskling! Det kanske var en kompensation från förra nattens snarkande?
Helt tyst var det i huset oxå, både barnen har följt med kompisar hem idag så jag har sutit vid datorn i lugn och ro fast jag hängde upp tvätten oxå.

Nu ska jag bege mig ut i snön och hämta mina barn och sen bara slöa och kanske fira lite helg, är ledig fre,lö och söndag. helt underbart!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

GRATTIS! Har du oxå börjat få pli på sin gybbe? Då kan du kanslke komma och få pli på min idag... hehe

Skönt att veta att någon är ledig medan jag jobbar 12... säger det igen 12 (j*vla) timmar imorgon...

kram

2009-03-12 @ 17:29:21
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: martin

varsågod.hehehe du glömde skriva att jag ska skura golvet när du hämtar kidsen.och inatt blir det nya snarkningar när jag kommer hem från darten för jag är ju också ledig imorgon och dom säljer visst öl på darten,haha

2009-03-12 @ 17:38:06
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Tarja

Blir många dagar av städning för Martin... hehehe

2009-03-12 @ 19:32:10
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback