humöret svänger

Vilket väder vi haft idag! Otroligt fint med sol och blå himmel och humöret har varit bra nästan hela dagen. Har haft vår känslor i dag åå vad jag längtar tills snön är borta!
Har varit glad nästan hela dagen men när jag kom hem var jag inte så glad, tänk vad något litet kan påverka humöret! tråkigt! Det var inte kul att var sur när vädret var så bra. Jag tog ut lite av mitt humör på min stackars man, vet ej varför men han är bra att skälla på ibland. och förresten skällde han på mig förra veckan, han tom skulle leta ny fru på blocket...
ha ha! Men han hittade nog inget bättre för jag är kvar än, he he!! Nä han skulle aldrig byta ut mig! eller, älskling?

Så mitt humör var inte det bästa, jag plockade lite här hemma och slängde ihop en ugnspannkaka. Sen kände jag att jag behövde komma ut, sa att jag tänkte ta en promenad. Då ville martin följa med, ja det är sant! men martin mamma var inte hemma, vi tänkte om hon ville va med barnen om vi tog en promenad. Så det blev jag som gick ensam och det var gott, jag och mina tankar. Min kropp är lite mör efter träningen igår så promenaden gick inte jätte fort det tom kändes i rumpan i uppförsbackarna, ja ibland ska man väl känna att man lever, eller?
Efter prommenaden kände jag mig gladare.... men mitt sura humör har nog smittat av sig tror jag, på martin! Får väl hoppas att han inte hittar någon på blocket, hihi! Han som skulle hjälpa mig med min bakrund på bloggen idag men det blir nog inget nu om jag inte kan muntra upp honom.
Annars syster tarja kan jag väl få låna din duktiga mattias, snälla! Jag kan bju på fika!!

Nä nu ska jag upp till min glada familj! Först en bild på den underbara himmel vi haft idag


xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: mamma

Terve,minä voin hyvin,ja auto kulkee kävin tänään ajelulla dalseforsissa Henrikin kans käytiin ostamassa pizzat.Miten prinsessat voi,ja miten sinun itsesi ja Martinin laita joko olet paremalla päällä

2009-03-17 @ 19:07:52
URL: http://är humoret bätre
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag vågar låna ut honom. Han kanske gör din sida bättre än min...

Kan man hitta nya fruar och makar på blocket??? Måste kika... bye

2009-03-17 @ 22:44:51
Postat av: Tarja

Nja, inte just nu vad jag vet...

2009-03-18 @ 09:59:22
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback