Hej och hå

Ojoj Oj vad det är jobbigt att gå upp på morgonen... Började sju idag och det känndes som jag aldrig skulle komma upp ur sängen! Fick sova längre eftersom Martin börjar senare och lämnar Flickorna på fritids/förskolan men det var inte lättare för det ska jag säga...
Jag trodde även att jag skulle komma i god tid till jobbet eftersom jag inte behövde lämna några barn. ja just det!! Då var tidoptimisten framme igen så jag åkte väldigt sent hemmifrån och kom med andan i halsen till jobbet någon minut innan jag börjar som vanligt!! Ja undra hur man fungerar egentligen.....

Efter jobbet har jag varit med Olivia på hennes mycket uppskattade gympa, hon springer som en tok! Sen är det dusch och bastu och jag får vänta, vänta å vänta. Hon tycker så mycket om att duscha och basta där, nästan så att jag blir tokig hon vill aldrig med hem.. Bara tre minuter till mamma säger hon visst som hon vet vad tre minuter är. Det är vi och en pappa med sitt barn som alltid är sist.. sitter å väntar å väntar till slut får jag komma hem!

Nu är jag så trött att jag kan sova stående nästan det blir långa dagar när man börjar tidigt men imorgon är det utvecklingsdag på fritids och förskola så vi ska ha en riktigt go sovmorgon hoppas jag sen ska vi hitta på något kul ihop, jag och tjejerna

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: martin

hehe börjar man jobba 07,00 så behöver man inte vara där 06,50 ska du alldrig lära dig det:-)

2009-03-09 @ 19:56:42
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Tarja

Klagar du för att du börjar sju??? Försök börja kvart i 6 någon gång... gå upp fyra... inte så roligt...

2009-03-09 @ 19:59:28
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback