Härlig morgon

I morse vaknade jag av att jag fick ett sms! Tänkte då, vem skickar sms så här tidigt!? ( klockan var sju)
Det var barnens snälla farmor som erbjöd sig att följa bella till skolan, å va tacksam jag var!
Så jag gick upp och kröp ner i bellas säng för gos och väckning... Låg och myste och prata lite, helt underbart! Sen gick vi upp hon tog på sig och jag fixade lite frukost till henne. Lilla syster låg fortfarande i sängen och sov så gott! Jag satt med bella vid köksbordet och tittade i en katalog vi hade det jätte mysigt och tjatade om vilka kläder vi tyckte var snygga.
Sen kom farmor och lilla Olivia vaknade samtidigt..
Så vi sa hej då till bella och farmor, sen gick jag och olivia in i min säng och kröp under täcket igen för att mysa. Jag läste en bok sen låg vi där och bara myste vilket var helt underbart!!
Det var en ovanlig, härlig morgon vi brukar ju stressa för att komma i tid! det var härligt att bara ta det lugnt och inte tjata!!
Efter myset gick jag och Olivia upp för att äta frukost och fotsätte myset genom att tända en brasa.


hög mysfaktor!

Känner mig bättre idag har faktiskt haft lite matlust oxå. Är fortfarande lite trött men det kan ju bero påatt jag slarvat med mina järntabletter som jag fått från boldcentralen eftersom jag inte kunnat ge blod för jag har dåligt blodvärde. Så jag får skylla mig själv kanske...  Så lillsyrran inga överraskningar på gång här inte!! inte heller något smittsamt!

Idag blir det en lugn dag hemma, med lite tvätt och plocka in tvätt. Sen har jag blivit bjuden på picnic av olivia...
Ha det gott!
pussar och kramar
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Järntaletter? trött? ingen matlust? hehe vem försöker du lura ;-)

Skönt att ha en stillsam morgon... lite avis blev jag allt.

2009-03-03 @ 19:41:32
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback