Go kväll

Nu har jag fixat till bilderna och tagit bort texten, så ni slipper gissa vilken text till vilket kort.

Nu har jag varit hemma från jobbet en timma, jag stressade som vanligt innan jobbet. Jag och olivia åt fort inte helt bra får bättra  mig.
Idag var det ganska lugnt på jobbet nästan ingen hemma av de boende så jag satt vid jobb datorn och studerade till provet som jag ska göra på onsdag, usch vad det känns jobbigt! vill så gärna klara det och slippa gå hela kursen. Får se om jag får någon sömn nu. Jag har tiom börjat drömma om mappar och spara, kopiera klistra in och hur man gör tabeller.... ja detta provet håller på att göra mig tokig!

imorgon hade jag tänkt gå upp i tid för att jag och olivia ska åka och handla efter vi lämnat bella på skolan tänkte jag. Så jag ska hinna äta och duscha innan vi åker. Fastvi kan ju äta frukost på city, det finns ju fik där!!
Bella kommer att bli glad när hon får åka bil och slipper gå 600meter till skolan! Hon är en riktig latmask! Jag är så jobbig mamma eftersom jag inte kör henne till skolan...

Nu är det dags att krypa toll kojs om jag ska orka upp imorgon

Go natt alliop

Kommentarer
Postat av: Tarja

bella är inte lat. Hon är bekväm... hehehe

2009-03-24 @ 16:36:43
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback