gladare idag!

Idag känns det som jag är gladrae, det är väl tur det! Idag har jag bytt tur på jobbet så jag ska jobba eftermiddag, jag börjar klockan ett och då ska vi ha möte och efter det är man helt slut i huvudet, men då är det bara att fotsätta. jag har ju varit så smart och planerat in ett möte till efter personal mötet, får se hur hjärnanfungerar sen??

Så nu är jag och Olivia lediga på fm, vi har varit ute och följt Isabella till skolan. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hinna med innan vi ska åka, som vanligt! Jag har startat en tvätt hade tänkt att dammsuga oxå! Hur härligt det än är med solen så är det inte kul att se allt smuts som syns ännu bättre när den är framme! Jag lär nog inte hinna med så mycket städ eftersom Olivia ska vara på dagis kvart över tolv och då ska vi ha ätit innan, men idag blir det makaroner och köttbullar, tyvärr! Fast Olivia är glad, mums tycker hon. Jag glömde ta fram kasslern igår jag hade tänkt göra en varm pastasallad får väl gära det imorgon kväll istället. Om jag hinner för på fredag ska vi åka till familjen skobba i norge över helgen, längtar! det ska bli så roligt!

Jag har fått ett problem! ett sår i näsan!! och det är så jobbigt för det första så gör det ont och för det andra så kan jag inte sluta pilla på sårskorpan. Så nu ser det ut som jag pillar i näsan hela tiden.. jag klippte av naglarna så att det inte skulle gå men det går ändå! Så det här såret lär väl aldrig läka eftersom jag bara pillar hela tiden, det går bara inte låta bli!!

Nu ska jag ta och dammsuga lite tror jag, men allt jag gör känns i kroppen eftersom jag har ännu värre träningsvärk idag än vad jag hade igår., men det är lite härligt med träningsvärk eftersom då har man ju gjort något nyttigt!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har fixat med din blogg??? Det blev juh bra. Kan Martin verkligen sådana grejer???

2009-03-18 @ 22:45:00
Postat av: katri

Det är faktiskt jag som har grejat med min blogg

2009-03-19 @ 16:46:06
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anna Skobba

Dig är inte lätt att få tag i via sms! Hallåååå???? Jorden kallar =)

Bara undrar om du har sett det? Ang. brödet till Vilma.

Ses imorgon! Vi läntar =)

Kram kram

2009-03-19 @ 19:19:26
URL: http://familjenskobba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback