Fredag

Äntligen fredag! Härligt!
Idag är jag martin och Olivia lediga och är hemma å grejar. Isabella är i skolan imorse gick hon upp och tog på sig och åt alldeles själv, hon börjar bli så stor så jag nästan får panik!
Jag låg halv vaken i sängen och lyssnade på henne när hon greja. Hon var så snabb i morse så hon hann med en kvart vid datan. Sen följde Martin henne till skolan.

Nu har Olivia sin kompis Julia här och dom leker för fullt och jag ska plocka och städa lite, har inte så mycket att städa eftersom martin gjorde det mesta igår. Men jag hittar nog på något som jag måste göra, det gör jag alltid! Varför ska det vara så svårt att bara slappna av?

Vet inte vad vi ska hitta på i eftermiddag vi pratade lite om att gå till badhuset idag eller imorgon, det lutar nog till imorgon tror jag på fm, vi som är så morgon pigga, ha ha!
Nu i eftermiddag ska vi nog åka och handla lite mat och fredagsys som visst är ett måste i denna familjen.
Imogon kväll får vi besök av familjen ryhd så det blir god mat och melodifestivalen, eftersom tjejerna i båda familjerna är lite tokiga i just melodifestivalen.

Nä nu får jag hitta på något att göra

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback