freda´n snart slut

Jaha då har snart en ledig dag gått!  Det har varit en trevlig dag.
Olivias kompis mamma kom mitt i maten för att hämta Julia och jag som lovat Julia att hon skulle få spagetti och köttfärssås! Så det var bara att bjuda Mamma jennie också, fast jag tycker att det bara var trevligt sen blev dom kvar ytterligare ett tag så vi hann med en fika oxå det var trevligt att tjata lite.

En stund efter Bella kom hem åkte vi och handlade, vilket jag inte egentligen ville eftersom det är fredag och då handlar ju ALLA!! men där hade jag fel det var inte så farligt vilket var ren tur tror jag....
Gick även till systemet och köpte några cider, tänkte att det kunde vara gott och så ska jag bju sanna imorgon. men jag frös så när vi kom hem så jag ville inte ha något kallt och dricka.

Nu har vi haft en myskväll med lets dance och barn som tjatar och dansar framför teven som vanligt... Vi hoppas att Elisabeth höglund åker ut!!! Det måste hon!

en liten tanke till min syster dotter som är sjuk, igen! Hon har feber och lunginflamation, stackars liten! Krya på dig lilla stumpan.

Nä nu är det lite mys med gubben som gäller

xoxo
katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback