Det svider i ögonen

Här sitter jag... hur trött som helst men måste ändå lägga in ett inlägg innan jag somnar! Är så trött så det svider i ögonen och så skriver jag bara fel får radera och skriva om hela tiden.

jag har varit igång sedan kvart över fem i morse och som sagt så är jag ingen morgon människa eller kvällsmänninska, undra vad man är då? lunchmänniska  kanske?
I morse överraskade mina flickor mig genom att vara färdiga i tid, hurra! Allt gick så lätt imorse, hoppas på det samma imorgon! Sen har jag jobbat hela dagen.
Efter jobbet mötte jag upp henke (lillebror) och mamma vid ica maxi. Mamma skulle hämta sin nya bil idag!! Hom är det förste som kör toyta-09 i stan, häftigt va!
Jag hade tagit med mig min kamera för jag skulle ta kort när hon körde iväg men det tog sån tid med pappersarbetet!! Och jag hade varit så duktig och bokat träning idag Så vid fem gav jag upp och åkte. Bad mamma att köra lugnt, sen så har jag smsat henne nu och hon är hemma i säkerhet! ska jag oroa mig över henne nu? Nä hon klarar sig säkert bra, jag är nog lite orolig i onödan! Kanske?

Efter jobb och bil hämtning gick jag och träna step up och mbl (mage,bak. lår) åååå vi får se hur musklerna eller fettet mår imorgon! Kul var det i allafall och trött och svettig blev jag.
Nu ska jag få i mig något att äta sen ska det packas nyttig fika till olivia som ska till skogen med förskolan imorgon.

Go natt och sov så gott

Kommentarer
Postat av: martin

2009-03-17 @ 15:57:41
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: martin

toyota

2009-03-17 @ 15:58:38
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback