Det är slött idag

ÅÅ idag är det slött, jag är jätte trött! Fast det kanske inte är så konstigt eftersom det var fest igår, tack för en trevlig kväll Jennie och Johan. Först var det fest sen drog vi till grand. Jag och martin gick och åt strax innan ett, vi började väl bli lite väl snurriga!! Sen tog vi bussen hem, Martin fick sitta innerst eftersom när vi sist åkte buss i detta tillstånd ramlade han åt sidan och rakt ner i mitt gången! ÅÅ det såg roligt ut! Men jag ville inte skämas än en gång så han fick sista innerst och började må illa.... han skulle ju ta det lugnt! Och jag ville bara sova.. så ska ju bussen genom Målsryd oxå, så lååångt! Men till slut kom vi hem äntligen! Martin var tvungen att ligga still för att inte kräkas, he he. Han skyller på groggen han fick av Fredrik Ja ja det är ju bra att man kan skylla på någon.
Och jag däcka som en fura fast jag inte hörde några barn och det var tyst i huset, gött!

Egentligen mår jag bra, oförskämt bra. Mår inte alls dåligt är bara trött.
Jag vaknade vid elva tog en dusch sedan tittade jag och martin på Patrik 1,5 bra film! fast Martin hade svårt för kärleksscenerna, ha ha!! Åt jätte god frukost hmmmmmm nä det var choklad som blev frukosten idag. Inte det bästa direkt!
Martin fick sms av sin mamma att vi fick middag där, underbart då var det problemet ur världen.
Kom hem till svärmor och fick kramar och pussar av mina små älsklingar, tur att dom saknar oss iallafall. vi fick jätte god köttgryta, skönt att få färdig lagad mat!

Isabella hade prövat termobyxorna vi fick, och tyvärr så höll dom inte för väta så bra. Hon hade blivit blöt in till byxorna, suck! Jag fick kraft, varifrån vet jag inte! Men jag åkte till knalleland på uppdrag efter nya byxor har ju bara letat i stan, om jag har tur så kanske tänkte jag... och på stadium hittade jag ett par i hennes storlek, Jippie. Hoppas dom är bra nu bara.

Nu ska jag se till att få barnen i säng sen ska jag slänga mig i soffan. Tänkte kolla på beck om det går ikväll, fast jag lär väl somna i nyheterna, Fattar inte hur man kan sända nyheter mitt i en film????

Sen vill jag sända en tanke till min syster med familj i australien hörde att det var en orkan på väg dit på radion och dom sa inte riktigt var i australien. Jag får väl vara vaken under nyheterna i kväll.

Ha det gott
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Ja se karlar. De tål inte starksprit när de börjar komma upp i åldern. Hehe. Vad trevligt att ni hade det trevligt.

2009-03-08 @ 20:01:29
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback