dagen snart slut

japp då var denna helgen snart över.. och jag har jobbat hela dagen, fast det har varit bra vi har ätit våfflor med glass, mums!! Nu är det bara ett 13timmars pass kvar.

Igår tittade jag, tjejerna och mormor på lets dance. Tycker nog att Laila var duktigast men gillade ändå magnus bäst han verkar vara en sån goo snubbe. Så egentligen spelde det ingen roll vem som vann för mig.
Barnen var så glada att mormor hade varit barnvakt och att hon var här, kan tänka mig att dom tjatat hål i huvudet på henne eftersom man ser henne lite för sällan, tiden räcker inte alltid till.

Och idag har farmor varit med tjejerna ett par timmar när jag jobbat och martin kastar dart, henne går barnen själv till eftersom hon bara bor en gata bort.
 Dom satt i soffan och åt godis och hade det mysigt. Det är tur att vi har så snälla mor/far föräldrar som ställer upp och hjälper till, det är guld värt! tjejerna tycker för det mesta att det bara är skönt att slippa mamma och pappa ett litet tag, utan om det är fest för då vill bella vara med för hon älskar fester!

När jag kom hem tände vi levande ljus och släckte alla lampor, oj va mysigt det blev! ska nog göra det oftare och inte bara pga earth hour.. Tjejerna tyckte att det var extra mysigt att borsta tänderna i skenet av stearin ljus och framför allt att somna i skenet av stearin ljus!

Nu är det läggdags för mig, jag har ju en arbetsdag imorgon sen är jag härligt ledig mån.tis.
Tänkte komma i säng i tid eftersom det blir sommartid i natt och då tar man fram klockan en timma och då får jag ju en timma mindre sömn. Så god natt allihopa och glöm inte ställa fram klockan!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja Hurtig

Tack för påminnelsen angående klockan hade helt glömt bort det...

2009-03-28 @ 23:33:16
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback