Allergisk?

Jag undrar en sak, kan man bli allergisk mot människor?????
Det är så att jag märkt att jag inte kan ligga jämte min man, nära alltså! så där gott när man ska sova, ligga och mysa och lukta på honom.  För när jag gör det börjar det att klia på hela min kropp!! På bena, axlar och i ansiktet. jag kan inte bara ligga där och ha det mysigt för jag ligger och kliar mig!! Försökte igår men det började att klia och som värst i näsan! Så tråkigt!
När jag sedan tröttnat på allt kliande och vänder mig om med ryggen till honom försvinner allt som har kliat? så igår kom jag på att jag är allegisk mot honom.... Hur ska detta gå? Finns det botemedel tro?

Igår fick jag sms att Olivias klänning från meandi har kommit så vi ska snart åka och hämta den och samtidigt åka en sväng till blomsterlandet, måste även åka till konsum och köpa en kruka som katten vält ner och samtidigt handla lite hem tänkte jag.
Nu först ska jag boka mig till kvällens yoga pass.

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: martin

ja du!!! du får väl ta och byta ut mig.eller så hoppar vi myset och går direkt på..........hehe

kram

2009-03-31 @ 16:32:05
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får ha bomull i näsan :D hahahaha

2009-03-31 @ 21:33:28
Postat av: Tarja

Det var jag som skickade det förra...

2009-03-31 @ 21:34:06
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback