usch usch!!

Vilket heskt vädet vi fått!! Stackars alla studenter och alla som har avslutning idag!!

För oss blir det fredagsmys med tacopaj och sedan popcorn!
Isabella ville åka till mormor och sova där så nu har vi bara ett barn hemma. Imorgon ska Olivia och mormor gå och mysa på stan. Så när jag kör Olivia till mormor får jag ta med bella hem. Barnbyte... den lilla mot den stora!! ha ha

Har ett litet problem med Bella hon är bjuden på kalas hos en kompis som hon tycker om men hon vill inte gå??? Och när vi frågar varför säger hon att det bara är jobbigt!!! Hon älskar ju kalas så jag vet inte vad det är, det får mig att fundera.
Dom ska rida och hon säger att det är det hon är orolig över men det tror inte jag ett dugg på. För hon har ridit innan, det är något annat som stör henne. Ska luska mer imorgon tänkte jag, det är något som hon inte vill berätta. Så himla jobbigt att inte veta..
Annars får vi väl ringa och tacka nej, för man kan ju inte tvinga henne varken att gå på kalas eller att berätta. Önskar att jag kunde läsa tankar just nu!

Önskar all en trevlig helg! Nu är det fredagsmys som gäller!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vet inte! Har undrat det med!

Försöker och inte tänka på det nu, ska se sen när dom kommer hem, de berättar alltid allt :P

2009-06-12 @ 17:36:26
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-06-12 @ 17:45:52
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback