undrar varför?

Igår kväll tittade jag och Martin på film pride and glory tror jag att den hette. Det var med Edward Norton i allafall. Jag var ganska trött efter dagen som gått men klarade av att titta på film trodde jag!!

nej nej! Jag somnade efter halva filmen fast den var ganska bra.

Jag somnade så himla gott! Blev nästan besviken när filmen var slut för det var så skönt att ligga i soffan och slumra så bra har jag inte sovit på länge..
Varför är det så skönt att somna på soffan?? Det är ju inte lika gott att lägga sig i sängen!

Sen undrar jag när man väl har somnat gott i soffan och vaknar och ska förflytta sig till sängen varför är det så svårt att somna om då? Jag låg och vred och vände mig och Martin började prata om allt..
Jag ville ju bara somna om lika gott som jag sov i soffan! Men det gick inte.. Till slut somnade jag nog

Men kanske jag ska börja sova i soffan istället??? Sover ju så himla gott där!?

Nu har vi lämnat Isabella i skolan med all packning som hon skulle ha med sig till hajken. När vi kom till skolan hade en killes cola börjat läcka i hans väska... Det var ju en fin start på hans hajk äventyr!
Imorgon ska jag vara en duktig mamma och åka till hajken och hjälpa till.... Då får man väl många vuxenpoäng??

Sen blir det att jobba hela helgen.. fast innan jobbet ska vi hinna med och äta lite tårta för imorgon fyller lilla jag år!!

Trevlig helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback