Ullared

Idag länade vi Olivia hos mormor och tog med Bella. Sen drog vi en sväng till Ullared denna mulna tråkiga lördag, martin behövde kläder tyckte han.
Han ville åka sjäv men nä, nä skulle inte tro det!
Det tråkiga var att halva sverge hade nog samma tanke som vi, det var proppat med folk. Fick fick parkera vid ica! Lite fynd gjorde vi med men vi handlade ovanligt lite man orkade inte för det var så mycket folk.
Varje gång vi har vart där så tänker jag att jag ska börja med inredningsavdelningen! Varje gång tänker jag så men så blir det aldrig men efter sommaren ska jag nog ta en sväng dit när båda barnen är på förskola/skola och titta på inredningen. En sak vet jag att jag inte åker under semestern för då är det jämt mycket folk och aldrig mer en lördag!

Nu har ju näsrtan hela lördagen gått, Olivia är kvar hos mormor hon vill inte åka hem. Dom har nog haft en mysig dag på stan.
Isabella har haft en heldag med mamma och pappa vilket var roligt eftersom det inte är ofta som Olivia är borta, utan hon är oftast alltid med. Jag tror att Isabella tyckte att det var skönt att ha en heldag med mamma och pappa.

Försökte ringa lillsyrran så att vi kunde kika in på vägen hem men där var det inget svar på mobilen! Hon hade somnat på soffan!! hur gott lät inte det??
Vi får väl ta det någon annan gång.

nu är det lördags godis som gäller för mig och lite kaffe tror jag

Kommentarer
Postat av: josefina

Ullared är roligt =)

2009-06-14 @ 11:03:04
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback