torsdag

Idag har jag tagit ledigt för vi ska på skolavslutning ikväll, det blir mysigt!

Nu på morgonen var jag och Olivia i stan och hämtade mina fina lamp skärmar om jag beställt


Jättefina blev dom! Till barnens rum.

Sen åkte jag och Olivia och handlade på city och där var det massor av folk!! Som vanligt skulle Olivia fika när vi handlar där, det fanns knappt plats men till slut hittade vi ett bord.
När vi satt oss hände det en grej som jag irriterar mig över.
Vi satt vid ett bord som var för 6 personer allts fanns det plats över på bordet. Då var det en man som skulle sitta vid ett annat bord och la en bricka full med disk på bordet där vi satt...  Fattar inte detta!! Vill inte han ha dem på sitt bord får han väl lägga den i vagnen som är till för brickor... vi vill väl inte heller ha skiten på vårt bord!! Sa inget så klart mesig som jag är!! Men detta är inte första gången det händer mig, det hände även när vi var utomlands jag och olivia åt pannkakor och då kommer en svensktjej och flyttar en bricka från sitt bord till vårt!! För vi hade en brick med disk på vårt redan!! Men det var efter Martin och Bella! Olivia undrade varför lägger du det här, tjejen bara låg fånigt och gick... Är detta okej?  Varför gör folk så?? Kan väl gå bort med brickan eller ha kvar den på sitt bord om man inte vill plocka bort efter andra men lägg den inte på ett bord där det sitter folk!! Så jä... irriterande! Nästa gång detta händer håller jag nog inte tyst!! Så passa er!!

Nu kom Lilla Philippa som ska vara här en stund och buset är i full gång!!

Nu ska jag titta till maten, lasange serveras det idag.
Kommer kanske med kort från dagen ikväll

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh dom lampskärmarna kollade jag oxå på igår, köpte du dem på Erlandssonsgarn eller? Sååå fina,tror det blir en sån på Moas rum när ska göra ordning det!

Vad kosatde dom om jag får fråga,glömde kolla det igår!

Kram i regnet!

2009-06-12 @ 15:46:43
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback