Till stan

Idag ska vi ta en sväng in till stan tjejerna och jag.
Fick sovmorgon idag oxå, härligt! Imorgon är det upp klockan hav sex inte lika kul... Nu jobbar jag ons och tors morgon. Är inte särskilt förtjust i tidiga morgonar!!!

Imorgon får vi reda på om boras stad har lagt ut oss på entreprenad.... Om någon vill köpa ett serviceboende??? Tror ju inte att vi går med vinst iallafall. Jag vill inte att vi ska vara till salu.... men vad bryr dom sig om vad en stackars liten
 arbetare säger....

Nu ska jag upp och göra iordning mina tjejer så vi kan dra till stan efter maten...

Sen är det jobb i em...Om ni bara visste vad jag längtar efter semestern...

hoppas att vi får en solig dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också varit där.. alltså att ens arbetsplats ska läggas ut på entrepenad.. men den gubben gick inte.. så kommunpolitikerna fick lägga ut oss på försäljning.. så nu jobbar jag i privat regi.. bättre för att det är kortare beslutsvägar och så har vi fått arbetskläder.. ha det gott nu... kramisar

2009-06-16 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback