Semester!!

Nu har jag äntligen jobbat min sista dag innan semestern!! Jihoo f**n Vad gott!! nu ska det både latas och grejas... Synd bara att min arm vägrar att ge sig. Tennisarm!!?? gör ju ont vad jag än gör...

Tnkte på en rolig grej när jag åkte hem från jobbet. Jag åker förbi ett slakteri som har sin altan mot vägen och där satt idag unga pojkar på sina raster och solade. Det kan man kalla trafikfara!! Ha ha, det såg inte illa ut.
Som Martin sa på fyllan
-20åringar ser bättre ut idag än när vi var 20!?
Eller kanske är det så att vi börjar bli gubb och kärringsjuka??

Nu blir det att ta bilen till bibloteket och lämna böcker. Hade tänkt att gå men nää det är såå fruktansvärt varmt, då orkar jag inte!

ha det gott i värmen!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Känns underbart att ha kvar folk som bryr sig! Hihi, tycker din blogg blev snygg som f*n! :)

2009-06-30 @ 15:42:03
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kan byta. Jag har två dagar kvar att jobba i denna värmen. Och JA, en del 20 åringar ser bättre ut idag än när ni var 20... :P

2009-06-30 @ 22:38:43
Postat av: tarja

Verkar som ombloggande oxå har tagit semester... men nu har jag det oxå...

2009-07-02 @ 22:18:55
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback