Så underbart

Idag fick vi känna på hur det är att ha sommarlov... så underbart inget stress på mogonen och det bästa av allt sovmorgon!! Jag jobbar i eftermiddag så det var bara Martin som gick upp tidigt idag. Så har vi sol ute med! En underbar start på dagen. Vi ska bara vara hemma och mysa idag!!

Igår hände det inte så mycket här. Bella gick på kalaset till slut och hade haft det jätte roligt!! Hon hade fått trava på hästen så det var en glad och stolt tjej som kom hem. Varför hon inte ville gå har hon fortfarande inte talat om... Kommer nog aldrif få veta heller.

Annars tog vi det lungt skulle ha grejat men det fanns inget ork hos någon av oss så det blev inte mycket gjort. Min martins kompis Martin kom förbi med sin söta tjej Emma som är hög gravid och tjata lite. Det är bara 2veckor kvar för dom så det är spännande..

Sen kom även svärmor förbi och spelade fia med knuff och sen bestämde vi oss för att baka rabarberpaj!! Mumsigt!
Då hände helgens stora händelse!!
bella skar ett jack i sitt finger så at det sprutande blod!! Det var ett ganska stort jack men vi fick det att sluta blöda i alla fall!! Åkte till en kompis till svärmor som jobbar på sjukhuset hon hjälpte oss att tejpa ihop såret!! Då var det lite kalabalik men nu är det bra!

Själv har jag fått tillbaka min tennisarmbåge eller data armbåge.. det gör ont och inte så kul. Får inte sitta vid datan så mycket och då blir Martin glad eftersom han får ha den ifred!! Det som han kanske tycker är tråkigt är att jag knappt kan dammsuga för att det gör så ont i armen.. sist kunde jag inte ens hänga tvätt! Det kanske är värt att göra dom sakerna och få ha datan ifred?? nä det tror jag inte....

nu ska jag ut och njuta av solen. Hoppas att ni får en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tänk att få ha sommarlov 10 veckor om året livet ut =)

2009-06-16 @ 07:01:08
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: martin

ja du dammsuga kan jag göra men hänga tvätt där går gränsen...haha sitter du inte vid datan så är armen uppvilad tills tvätthängningen.... puss puss

2009-06-16 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback