regn,regn...

Usch vilket tråkigt väder!! Det bara regnar hela tiden! Trött och slö blir man av vädret oxå.

Idag hann jag och Olivia följa Isabella till skolan innan regnet kom men det blev ingen längra promenad för på vägen hem började det regna... Annars har jag vart ganska duktig med mina promenader. Hoppas jag hinner med en promenad imorgon kanske på morgonen eller på eftermiddagen innan isabellas skolavslutning
Imorgon ska nog jag och Olivia in och handla lite med så ska jag hämta ett par lampskärmar som jag beställt.

Idag har vi inte gjort något speciellt mer än tvättat ett par maskiner tvätt och sen blev jag bjuden på mat i Olivias rum


Nu kommer snart Isabella hem och vi ska se om vi kan gå ut mellan skurarna och plocka blommor som hon ska ha med sig till skolavslutningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback