Ny vecka

Jag förstår inte hur fort veckorna går... Nu är det redan vecka 24 om tre veckor går jag på semester. längtar!! Vi har ju hyrt en stuga i falkenberg i en vecka och jag håller tummarna för att det är bättre väder då än nu....

Nu är jag ledig i två dagar eller nästan två, ska in på möte ett par timmar imorgon. Jag har ju jobbat hela helgen men det har gått fort som vanligt vi har firat nationaldagen i stadsparken.. fast det var alldeles för formelt inge roligt! Efter firandet åt vi på mc donalds på söndagen var det blomsteraffären som gällde och sen lite äpplepaj! Ibland är det helt okej att jobba!

Nu söker jag motivation till att städa den verkar inte vilja komma! har vart lite bortskämd av Martin som städat helger som jag jobbat men inte denna helgen.. tyvärr. Han har nog vart lite slö!! Jag önskar att han hade städat det är mycket bättre då... för då slipper jag!ha ha.
Jag är själv hemma för Isabella är ju i skolan och Olivia är hos sin kompis Thea och leker så det är ju verkligen läge att städa ostörd nu... Men det tar emot!!!

Ikväll ska vi på sommarfest på Olivias förskola och det har hon längtat efter... Hoppas bara att det inte regnar!

Det ska bli skönt med sommarlov, tänk att slippa gå upp på lediga förmiddagar för att lämna.. och bara ta det lungt! Inga läxor och inga måsten, jag ska verkligen njuta!!

Ha det så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback