Njuter!!

Viket underbart väder!! Jag bara njuter, älskar denna värme och solen framför allt! kanske bor jag i fel land och stad egentligen?? Borde nog bo i ett varmare land! Allt blir så mycket lättare när solen kommer fram!

Nu är det inte så många dagar kvar till semestern, åå vad jag längtar!! Det ska bli så härligt!! jag har tre arbetspass kvar..

imorgon är det ut och äta med tjejerna och skvallra lite... och dricka lite gott. jag har tagit ledig imorgon... Och innan resturang besöket ska malin klippa mig så himla gott det är verkligen dags nu. Så kanske hon kan fixa till min frisyr till kvällen oxå!!

Min vän Anna kommer snart med! Hem från Norge ska bli så kul att träffas!! Hon vill att vi ska gå till djurparken.. Ska fråga barnen först för förra året tyckte Isabella att det var så tråkigt där. Ifall hon tycker det nu med så är det ju ingen ide.. Eller så åker jag och Olivia med. Jag får ta och fundera på det lite!

Nu ska jag ut och bygga på brännan lite!!

Hoppas att ni får en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback