morsdag

Igår var det morsdag!

Hoppas att alla mammor fick en underbart bra dag!!

Det fick jag. Med sovmorgon till nio för då vaknadde bella, olivia fick jag väcka...
Även martin gick upp fast han var hemma vid två och luktade gammal alkis då!!!

Sen fick jag fina teckningar och presentkort på gina tricot av Martin och Barnen. Glad blev jag!!! Det var även en födelsdagspresent...

Resten av dagen gick i latehetenstecken med sol!! Barnen badade i sin pool. Rastlös som jag är latade jag mig inte helt ut utan körde några maskiner tvätt oxå. Tycker att det är så skönt att kunna hänga tvätten ute, torkar ju super snabbt!

På eftermiddagenfick vi tårta och kaffe hos mina svärföräldrar det var hur gott som helst.

På kvällen gick vi ut på cykeltur/promenad men det gick inte så bra Martin fick kramp, barnen kissenödiga... Olivia cyklar som en galning ingen trafikkoll alls det är med hjärtat i halsgropen vi är ute med henne. Hon ska kolla på allt och glömmer av att hon cyklar. Tappar kocentrationen helt!!
Det slutade med att jag tog en extra promenad medans Martin och barnen skulle gå hem men hamnade på en lekplats!

Att lägga våra barn går inte alls längre, vi har kommit ifrån alla rutiner... Dom kan inte varva ner och somna utan det tar ca en timma men snart är det ju sommarlov så vi tar tag i det till hösten. På sommaren brukar vi inte vara så noga med sovrutiner om vi inte ska upp tidigt förstås!

Nu ska jag snart ner till min gmmla träning som jag sagt upp för dom har tagit pengar av mig i alla fall! Fast jag lämnat in kortet och inte kan träna mer! Dåligt tycker jag så nu ska vi ner och fråga varför!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback