min älskade borta...

Nu försvann min älskade sol!!! bara borta så där!! Hoppas verkligen att den kommer tillbaka snart!! Vill bara ha sol!!

Här händer inget roligt... Längtar så mycket efter semester är lite less på jobbet nu!! Fick eda på idag att när vi har semester så flyttas viss del av vår flytande tid (timmar vi arbetar upp) frammåt!! Alltså ligger back med timmar när man kommer tillbaka efter semestern!! Härligt! Då är det bara att jobba arslet av sig!!!!

Imorgon har jag en ensam dag för jag är ledig och bella har skolan och  Olivia går extra imorgon.
Dessa dagar hade jag tänkt att jag ska ta det lungt och koppla av... SURE!
Jag har hela min lediga tid bokad!!
Först ska jag till knalleland för lite ärenden/handla sen ska jag även till Gina tricot med mitt presentkort!!
Sen blir det blodcentralen för att ge blod!! Sen blir det att hämta tjejerna och hem och packa inför Bellas hajk!

Tycker att man ska man kan alltså... Ge blod! Du kan anmäla dig på
geblod.nu

Själv hoppas jag att jag får ge blod imorgon men det är inte säkert för jag har lite dåligt blodvärde. Har hört att sjukhusen har dåligt med blod nu så det är bara att anmäla sig!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Bra Katri!!!



Har själv fyllt i en massa papper om att ge blod, nu ska jag ringa blodcentralen o boka ett första möte, Tobbe har redan gjort det!



kram



sanna

2009-06-03 @ 10:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback